Myśl na dziś

Jesteś dzielniejszy, niż ci się wydaje, silniejszy, niż myślisz, i mądrzejszy, niż sądzisz. Krzyś (Kubuś Puchatek, A.A. Milne)

Wspaniale jest przenieść się do świata ulubionych książek

Myśleliście o tym, aby porozmawiać z Anią z Zielonego Wzgórza? A może spotkać się np. z Alicją w Krainie Czarów? Ja zawsze to powtarzałam, że wszystko to może zdarzyć się w bibliotece! Możemy przenieść się do świata ulubionych książek. A kiedy w bibliotece jest bardzo, bardzo cichutko, to może się zdarzyć, że zobaczymy.... krasnoludka, który ostrożnie zagląda zza książki na regale... Mogłabym nawet powtórzyć za Marią Konopnicka - "Myślcie sobie jak tam chcecie"..., a ja wierzę, że krasnoludki są na świecie!

Z klasą II i IIIa czytamy książkę pt. Tilly i książkowi wędrowcy, a zerówkowicze mieli okazję posłuchać bajki o bardzo sprytnej myszy z książki "Gruffalo, a później.... stało się właśnie coś niezwykłego... 

sami zobaczcie:

Wyszedł wprost z książki! Prawdziwy Gruffalo! Najpierw ostrożnie, przysiadł na regale, rozejrzał się, uśmiechnął, potem usadowił się wygodniej i uciął sobie małą drzemkę. A kiedy dzieci przyszły do biblioteki - przyglądał nam się ciekawie. Później usiadł sobie u mnie na bibliotecznym biurku i towarzyszył mi w pracy. Trochę sobie pogadaliśmy... ale to już prywatna rozmowa. 

 
 
 

 






Komentarze